2012. február 17., péntek

csipkék a tulipánok földjéről majd off

megkaptam ma a Hollandiából rendelt csipkéimet.
Ennek története van.
miután az első havazós napok egyikén, egy szombat reggel a keresztlányommal és a lányommal az ecserin fagyoskodtunk, a nem túl boldog urammal kiegészülve, egy órán keresztül válogattunk egy nagyon kereskedő széles nénitől, volt mersze azt mondani a csipkékre, hogy nagyon kedvezően számolta az árat és csak 28.000 HUF a fizetendő összeg, de tényleg csak azért, mert sokat veszek.....
úgy visszaraktam az összeset, hogy arról kódult...
(legszívesebben az arcába üvöltöttem volna, hogy igen, higgye el, én tudom, hogy ez kézimunka, de azt is tudom, hogy nem ő készítette. mert ha az ült volna ott előttem, aki azok fölött a csipkék fölött görnyedt, esküszöm kifizettem volna. (bár lehet, hogy nem volt nálam annyi pénz, de kértem volna kölcsön Zolitól:)
de így, hogy ő valahonnan fillérekig alkudva kiszedi valakiből  a hagyatékot, így nekem ne ossza az észt, hogy kézimunka....
szóval, úgy eldurrant az agyam, (persze aztán találtam egy nénit, akinél vettem, szépek, szépek de nem annyira bepisiliősen...) szóval, utána elkezdtem keresni csodás, szalagban kapható szép csipkéket.....
nem túl sok sikerrel....aztán valahogyan beleszaladtam a facen a Csipkedesign.hu oldalba, ahol megláttam egy fotót, amin csupa olyan csipke volt, mint amit szerettem volna magaménak tudni.... Az oldal  tulaja,
Árvai-Mórocz Ágnes végtelenül kedvesen és segítőkészen keresgélt  helyettem, velem..
Így Ő találta meg a
oldalt. 
Árajánlatot kértem, kaptam és nagyon jók. 
A posta pedig ingyen van. 
Február hetedikén találta meg Ági a céget és tizenhetedikén a kezemben voltak a csipkék.  Ebből a legtöbb időt azt hiszem az én válogatásom vette el:)



Így aztán antik csipkének  nem nevezném, de csodálatos, finom pamutcsipkének igen!:)



Nem bírom ki....mert egyrészt nőből vagyok, másrészt meg ami új, az ugye jobban mozgatja az ember agyát...gondoltam gyorsan varrok belőle egy keretes táskát és egy kis csatos bukszát. 
Erre a varrógépem szaggatni kezdte a cérnát...
 Beletelt egy kis időbe...hmm.....mire rájöttem, hogy a tűtalpat meg kell csiszolnom...rám férne már egy új.....
de holnap nincs nyitva, ahol venném..... hát miért is lenne szombat délelőtt??



ma mandulás pisztrángot ettük a lányommal..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések