2012. február 5., vasárnap

sokminden

van, amivel lemaradtam archiválás terén.
de ami a legfontosabb: csodásan sikerült ma a meglepim, úgy navigáltam el Zolit a thai masszázs szalonig, hogy fogalma sem volt róla, hogy hova megy és hogy mi lesz belőle:)
még jó, hogy szegény bele van rázódva abba, hogy állandó jelleggel vagy beszerző körutakra indítom hétközben, vagy vevőkkel kell találkoznia hol itt, hol ott...berakom a táskájába vagy  a kabát zsebébe a cuccot és aztán megy a mail, mikor, hova, kell-e pénzt kapnia érte...

Azért amit el kell mesélnem...jött az ötlet, kapjon egy thai masszázst, hisz 35 évesen már ráfér az emberre, hogy átmozgassák:)

ismerős a facen nemrég jelezte, most volt.kérdés:mit ajánl.
Chichaya Thai Masszázs..volt a válasza..
felhívtam őket és végtelenül kedvese volt a lány, a beszélgetésünk második percében már együtt ötleteltünk azon, hogy hogyan realizáljuk a tökéletes meglepit:)
Abban maradtunk, hogy készítek egy kis csomagot, melyet a férjemnek kell majd bevinnie hozzájuk és amikor odaér, akkor közlik vele, hogy egyrészt köszönik a csomagot, másrészt ugyan fáradjon már be, igyon egy teát és fogadjon el egy masszázst:)
Elkészült a kis csomag
rajta a címzett neve, a cím, és az első látásra nem sokat mondó név...
(a költségen kívül összekészítettem még a két lánynak egy-egy neszeszert:)
ezzel ment Zoli...elmondása szerint egészen addig nem sejtett semmit, amíg nem látta meg az üzlet cégérét és hogy mi is ez....itt kezdett gyanakodni, hogy vajon mit keres Ő itt szombat délben, míg a család a Westendben téblábol és ebédel:)
jó volt
neki is, meg nekem is, mert igazán jól sült el a meglepi:)

közben megleptem magam egy csodálatos könyvjelzővel



elkészült egy megrendelés, kézimunkáknak mesetasakok:)






gyönyőrű barna, natúr és türkizkék lenvásznat szereztem egészen kiemelkedően jó áron,  a flízről nem is beszélve.....csodás:)



közben készült egy kislányszoknya is az imádott csodás, csíkos Michael Miller anyagból, amit a 4 éves kishölgy választott magának innen, a blogról:)




holnap újabb elmaradás behozásába kezdek, mert ma megint beesett egy megrendelés:)
vacsorára gofrit sütöttünk....vagyis én csak instruáltam, Zoli sütötte:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések