2012. március 3., szombat

len






ezeket a csodás lenvásznakat ma vettem
Magyarországon gyártják.
Majd kikerült Belgiumba.
Ahol megvette egy magyar nagykereskedő.
Ahonnan pedig megvettem én.
Ahhoz képest, hogy mennyit utazott, nagyon jó áron.
Itt motoszkál a fejemben egy csodás táska.
Talán magamnak.
Ha-ha:)

Kaptam csipkéket. Mert én szoktam ám ilyeneket is átélni, hogy lelnek, találnak és küldenek, melyért ezúton is köszönet:)

De van-e ember, aki ebbe belevág???




Látom ám én már, hogy mi tudna ebből lenni, mert fölé álltam és megmutatta magát...de nincs szívem belevágni.....pedig még egy pár évig nem fogok tudni asztalterítőt rakni, mert nálunk az etetőszék az asztallapra van szerelve........
vagyis
csak bele kell egy hirtelen pillanatban:)


gyorsan elkészült az éjjel két babakönyv, ma leszállítjuk.
Holnap pedig őrült tempóban folyt.köv., mert el vagyok maradva.


2 megjegyzés:

  1. Kedves Ida!
    Mar joideje követem a blogot, köszönöm az elmenyt, mert mindig elmeny olvasni.
    Nem vagyok egy nagy kommentelo, ezert eddig nem irtam. Most pedig kerdeznek: elkerheto-e ennek a kereskedonek az elerhetosege, mert szuksegem lenne nehány méter lenvászonra történelmi célokra, de nem igazán találok sehol. Ha publikus, akkor, elküldené a vargaeva kukac gmail pont com -ra? Nem találom az Ön emailjét sehol, ezért írtam ide. (No és a magázás-tegezés is gond nekem, így most így írtam...)
    Köszönettel,
    Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mail ment, remélem sikerrel jársz/jár/jártok/járnak....:)))))))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések