2012. május 11., péntek

hímzés, avagy élet az udvaron

mióta jó idő van, egyre több időt töltünk az udvaron..
következmény:
semmi nem halad
egyébként sem voltam az elmúlt hónapokban egy háztartási munkákat mániákusan végző tündér, inkább varrni ülök le, mint port töröljek:), de mióta jó idő van, még kevesebb a lakásban, szabadon tölthető időm, vagyis gyakorlatilag lassan nulla.....ha pedig eljutnék oda, hogy most már lenn egy pár perc, akkor ott a felismerés, menni kell az udvarra.....ezért aztán sokkal lassabban haladnak a varrásaim, mint eddig bármikor.....
ennek a kényszerhelyzetnek a feloldására született meg az ötlet, hímzek az udvaron....
két vödör homok átszitálása közben öltögetek, kimentem a boruló víz alól a fonalaimat, szóval nem unatkozom akkor sem, na:)
így aztán készült a kék hímzett ecseri, készült egy sima vászonra hímzés, ami a táskává varrását várja, most kész lett megint egy ecseris neszeszer, mályva és rózsaszín színekben, melyeknek szerelmese vagyok mióta anyává lettem, és valamelyik nap rajzoltam megint egy mintát, ebből nem fémkeretes, de neszi lesz....

lássuk

Íme a mindjárt bevarrom a keretbe s készen is lesz neszi


Íme a szín és hatásvadász szabadkézi rajz és szabad fejű terv:)
Muffin és bagoly fóbiám van...hogy én ezzel hány órát dolgoztam, azt inkább ki sem számolom:) de remélem úgy fognak neki örülni!!:)
Ez pedig még egy rózsás rohangálós táska..íme a megtanult cipzárvarrás....

ja

a batmant is vissza kell bontanom....a hátuljára is kell egy batman.....


a muffint is bontottam...

ezek miatti nagy bánatomban ma délelőtt mindent félreraktam és megvarrtam ezt az eredetileg kártyáknak készült bőrtokot, amibe természetesen a végére nem férnek bele a kártyáim.

Viszont Nellus Római-fürdőn gyűjtött kavicsainak egy része igen:)



Logón töröm az agyam hetek óta...
most körvonalazódik egy ötlet, elé tárom a kis "grafikus" Uramnak és meglátom, mennyire küld el hova:))

ma éjszaka egy híres neves város jellemző látképének körvonalát gyártotta nekem....mert vasárnap kelleni fog nekem valamire:)))))

meglepi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések